Mozgalmas nap :)
Ma a nap erőssen jól kezdődött, egy nem túlságosan jól hangzó "Kereszténység alapjai 1" általánosan kötelező előadással. Persze ez addig volt csak rosszul hangzó, amíg egyedül ültem a második sorban. Ez az állapot viszont nem tartott túl sokáig, mert egy-két szószoson akadt meg szemem, akiket odahívtam mellém. És a szószosok csak jöttek és jöttek. Végül megtöltöttük a sor felét! És akkor valaki bedobta, hogy az előadást Balázs atya fogja tartani. Ő is tartotta, és igen csak örült a rajongói B-közép megjelenésének a második sorban. Ennek örömére olyan szép, szinte prédikációszámba menő előadást tartott, hogy csan na! Utána imán alig győztünk hálát adni ezért. Ezután Norbivan átvonultunk a Kvesztúra (na jóóóó Quaestura) Tanácstermébe, ahol egy kissé uncsi és nehezen jegyzetelhető Bizantinológia előadáson vettünk vala részt. Mellettem ült Laura is, akit be akarok csábítani a SzóSz-ba, remélem Berta Petivel karöltve sikerülni is fog.
Ezután hazamentem ebédelni az albiba, mert eszembe jutott, hogy azt is meg kéne enni, ami a fagyasztóban van... Ez persze azt vonta magával, hogy akiknek ígértem, hogy megyek vekük kajálni, azok hiába kerestek. Még jó, hogy visszaindultam az egyetemre a még tegnap a lelkészégen felejtett kajáért, így Gyurival elkezdhettük az imapározást. Sokra nem jutottunk, valahogy kissé megszabotáltam a dolgot, meg félbe szakadt, el kellett menni vonattal, meg Andi is bejött. Nem baj, majd folytatjuk. Közben beesett Ági az összevont órájáról,teljesen kikészült állapotban volt szegény. (Pszicho-terror???? :-) ) Hazaugrottam még a kajával, aztán irány Darány, akarommondani Újpest.A metrón valahogy rámjött az imádkozhatnék. Kb. 2 megállót imáztam végig :-))) Innem a Keleti pu.-ra mentem, ahol jegycsere volt megbeszélve. A cseretársam vonatára a soproni gyors mellett vártam, eszembe is jutott, hogy a SzóSz-os lányok tekintélyes hányada (na jó, négy fő) a Győr-Sopron vonalra van felfűzve (míg pl. Dél-Alföldről nincs senkii). Közben meglettek a jegyek is. Az egyik igen érdekes: Karácsondi (nem, nem összetévesztendő Kerecsenddel) 1966-os jegy!! Itt ma már SzóSzerint semmi nincs egy peronon és egy tető nélküli esőbeállón (húh micsoda paradoxon ;-) ) kívül. Még az állomásnév sincs kiírva! Trolival mentem a Nyugatiba, hogy elérjem a 19.52-es vonatot. A pénztárcsarnokban rájöttem a kijelzőt nézve, hogy bizony ezt a vonatot csak álmodtam, mert az utolsó sűrítő 18.52-kor van. Volt kb. 19.34. Mit csináljak?? Felszálltam egy hatos vilire, és a Margitszigetig mentem. Itt megálltam a korlátnál, és néztem a várost, esti kivilágításban. Megettem a magammal hozott ALDI-s sütit (Gyri és Andi ismerik), ésa Parlamentre látván eszembe jutott, hogy imádkotni kéne az orságért, a városért. Így tettem. Imaséta :-)) Lassan visszamentem a Nyugatihoz egy iszonyatosan leharcolt 26-os busszal, és felszálltam a vonatra. Meg sikerült ismerkednem egy lánnyal, akit Emőkének hívnak, és pázmányos, viszont nem a mi ex-vezérünk. feletébb örült annak, amikor említettem, hogy a Pázmányon rajta kívül van más Emőke is :-)))) Lassan hazadöcögtem a vonattal...

A bejegyzés trackback címe:

https://siofok35.blog.hu/api/trackback/id/tr35957017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Egy vasútmániás esete a töri szakkal

Siófok helyett egy ideje Vácon élek, és a töri szakot is már régen elvégeztem. De vasúti kalandjaim folytatódnak! Útra fel!

Friss topikok

  • fizolt: @Albu: Daruvár tudtommal üzemel, Szirács tudtommal megvan, de nincs személyzet, nem kezelik. Sze... (2023.05.14. 12:45) Ismerkedés a horvát vasúttal
  • JasonX2: nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-e... (2018.03.30. 07:29) Kétnapos keleti elveszővágány-túra (Fedőnév: Ojjektum túra)
  • siófoki35: Állítólag a Fortepan és a Portraitpan emulzió nem különbözik, csak az antihalo réteg matt. (2014.07.27. 22:26) Négyzetesen a világ
  • delejezoe: Te lehetsz az egyetlen, aki egy gép ismertetőjénél kihagyja az objektív gyújtótávolságát. :) (2014.07.15. 21:18) SMENA-8M, a retró fényképező
  • nevetnijo: Szerintem is nagyon jó kezdeményezés. Ha csak tehetem elmegyek, és én is fotózgatok. (2013.04.30. 15:41) Budapest100

Linkblog

süti beállítások módosítása