Vizsgák

Drága Bloggerek!

Hát, túlélem első vizsgaidőszakomat. Másfél hónapnyi ideg kimerültség, hét vizsga, a végére egy kis betegség, minden... ja és megdöntöttem a Piliscsabán maradási rekordomat 2,5 hétnyi idővel :) Mégis jól éreztem magam. Hogy miért?? Mert sok jó jegyem lett (5 ötös és 2 négyes), valamint segített a SzóSz is. Hogy mi az a SzóSz?? Az egyetemi szakácskör???? Neeem!! A Szószéken Szemetelők??? Neeeem!! A SzóSz egy felekezetközi, öntevékeny, satöbbisatöbbi ökumenkius keresztény diákkör, hogy hogyan kerültem közéjük, még magam se értem, nem voltam igazán vallásos, meg most sem még egészen. De nagyon jófej társaság, köztük igazi szeretet árad. Jól érzem magam köztük. A SzóSz-os sztorikkal később traktállak titeket, némi Stop-esttel,elektromágneses vonzerővel, talithakumival, hócsatával, szószvacsival, napiimával és Tibornyával fűszerezve! :-)

Megnézheted blogunkat is: www.szosz.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://siofok35.blog.hu/api/trackback/id/tr61916635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Egy vasútmániás esete a töri szakkal

Siófok helyett egy ideje Vácon élek, és a töri szakot is már régen elvégeztem. De vasúti kalandjaim folytatódnak! Útra fel!

Friss topikok

  • fizolt: @Albu: Daruvár tudtommal üzemel, Szirács tudtommal megvan, de nincs személyzet, nem kezelik. Sze... (2023.05.14. 12:45) Ismerkedés a horvát vasúttal
  • JasonX2: nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-e... (2018.03.30. 07:29) Kétnapos keleti elveszővágány-túra (Fedőnév: Ojjektum túra)
  • siófoki35: Állítólag a Fortepan és a Portraitpan emulzió nem különbözik, csak az antihalo réteg matt. (2014.07.27. 22:26) Négyzetesen a világ
  • delejezoe: Te lehetsz az egyetlen, aki egy gép ismertetőjénél kihagyja az objektív gyújtótávolságát. :) (2014.07.15. 21:18) SMENA-8M, a retró fényképező
  • nevetnijo: Szerintem is nagyon jó kezdeményezés. Ha csak tehetem elmegyek, és én is fotózgatok. (2013.04.30. 15:41) Budapest100

Linkblog

süti beállítások módosítása